Krenulo uskoro ce mo se hvaliti da imamo semafore .WC kotlice u stanovima..zvono interfon..mobitel ..Ovo cime se oni hvale je u Njemackoj Italiji Austriji vec sasvim uobicajno cc30godina.Najobicniji međugradski voz
Nešto mi smrdi ovde. Kad se uradi nekoliko kilometara auto puta, po tri-četiri puta se priredi poselo sa muzikom i sendvičima i gomilom autobusa sa različitim registracijama. A sada - NIŠTA od veselja? Ništa od slikanja i vikanja Aco Srbine? Na fotografijama se vide akteri u vozu, kroz prozor nekla nedefinisana geometrija... I zašto su stali u Petrovaradinu, zašto voz nije nastavio do Novog Sada, to je blizu, nije stanica na kojojh verovatno nikog nema? U Novom Sadu, na stanici bi celu ovu delegaciju neko video,l slikao telefonom... Zna li neko kako se na Nemačkom kaže šarena laža?
Veliko mi čudo! Najobičniji intersiti voz kakvih je u Evropi na stotinama pruga. Kako ih je samo Štadler brzo isporučio kao da ih ima na lageru za zamenu onih koji su dotrajali.
Džaba ti sve, ti nisi čovek već fotošop. Ništa ne umeš, ništa ti ne stoji, ništa prirodno u tebi nema. Niko te ne voli. Ne umeš da uživaš ni u čemu, ti si karkatura.
Završio si svoje.
Brčko- Banovići
to je naša meta
izgraditi prugu
još ovoga ljeta
Da, da, omladina gradila prugu, krampom i lopatom, bez pare i dinara. I bile naše pruge i naši vozovi, a ne kao sad sve tuđe, samo dugovi naši!
Da ces otici na sudjenje pa na robiju sa svojom ekipicom, a vozom mozemo da mastamo da se vozimo posto ne radimo za polupismenu mafiju pa nema para za takve avanture...
Izem ti takav voz,nemoz ni frustuk pojesti na miru,dok odvezem salvetu koju je zena mrtvim cvorom vezala i pronadjem mladi luk i slaninu,popijem rakiju,pocnem jesti ,nisam ni ponudio saputnike da probaju sljivku i slaninu od mangulice a voz vec stigao.Zavrsicu dorucak u autobusu bice vremena dok stignem do centra grada.
Zašto vozite Švabu, našom prugom, našim drumom!? Još se oseti miris krvi napaćenih nevinih ljudi, još ljudi umiru od osiromašenog uranijuma....
Šreder, kratka si pameti ludih Srba a, ne tako davno beše 99' na primer.
Ovo je vest dana. Vrhovni snevač je snevao i snevao i eto pruga i voz su se materijalizovali. I ja stalno snevam, ali nikako da dočekam ono što snevam.
U nedelju je masa radnika nešto sređivala oko pruge u NS. Lako moguće da taj deo nije završen.
Inače bi skoknuo do NS, 200 na sat to je par minuta više.
Pošto će biti rezervacija i vožnja u sedištu u kojem im je sedeo budući doživotni predsednik,a i onaj do prozora?
Pitam za plave jer su sad otvorili karte i zvanično koja su ispostava i koja stranka.
Sta si ocekivao?
1-va lekcija, 1-vi cas kada je Stane Dolanc i nacelnik treceg odeljenja DB-a za unutrasnje neprijatelje Misa Vilotic (krajem 80ih) naucio SRS koju je stvorio DB, Seselja a kasnije i ovog demagoga je da LAZU i MANIPULISU. To javno laganje i manipulisanje im je oduvek bio osnovni zadatak. E sad sto ovaj glup narod naseda na te lazi do dana danasnjeg to je vec patologija ovog naroda.
mgsi.gov.rs, 14. 1. 2015. godine
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
Kada je 22. novembra počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
A gde se "ukrcao" Predsednik na taj voz? U Prokopu ? A kako je stigao do Prokopa? Pešice ? Gradskim prevozom ?
Tako kako je On putovao od BG do Petrovaradina, tako je lako!
A šta je ovaj "vredno i marljivo" uradio u svom životu, osim što je usavršio manipulaciju manje obrazovanih građana kojih nažalast imamo na pretek? Ni eksere nije prodavao čestito pošto je baš u to vreme na tom mestu u Londonu bila mesara, a ne gvožđara.
Ne možeš ugoditi ljudima, pa to je čudo. Kad su se pruge i vozivi raspadali, onda je bilo zašto to i kako može. Sad kad imamo prugu i voz, jedni sanjaju da se pruga obnovi teleportovanjem, bez zastoja za tri dana kao u Kini npr. ili Nemačkoj, Švedskoj. Tamo nema zastoja, pa 'oćemo i mi tako. E onda, trećima ne valja cena. Videćemo tek šta kažu za boju sedišta i boju šina i tako to. A tek za toalet papir u vozu, što tri listića, što ne dva ili četiri...
Ali dobro, bitno je da postoji mogućnost da čovek bezbedno putuje. A sad, kod sto ljudi, sto ukusa i mišljenja ima i to je u redu.
Nisam ni žut ni plav, ali on je toliko naporan i toliko laže da me nije mrzelo i morao sam da ovo kolektujem- pa vi procenite da li je prevršila Dara meru:
1. "Leteći Beograđanin"
Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
https://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci-beogradjanin-01-101-pre-80-godina-je-postavio-rekord-srpskih-pruga-od-146-kmh/8kjc0j5
A onda da se u najkraćem podsetimo priče i najava ovog režima:
2. "Sve o pruzi koja će nas voziti 200 km/h, samo 25 minuta do Novog Sada."
Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
PLUS:
3. BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije.
Hoće li oni ovako jednom nedeljno do izbora?
Da li kod naprednjaka postoje normalni ljudi koji će se zapitati zašto do Petrovaradina a ne do Novog Sada?
Da li će se iko setiti svih prethodnih rokova?
Majku mu, pa ovaj će mi ogaditi voz za Bgd i pre nego što proradi!
Radimo mi vredno i marljivo ali privatnik ne isplacuje ni dinara, i tako se nadas mesec 2 dok ne skapiras da te izradio kao vola i das otkaz. On ti u oci kaze nemam da te platim a ako ga nalupaš ili tuzis ima takve veze da ces zaglaviti visegodisnju robiju.
Koliko ljudi moze da prisuti sebi ovu voznju? zamislite cetvoroclanu porodicu, smanjite cene karata, nece biti putnika. inace pozdravljam obnovu pruga i puteva, a sto se tice puteva, pitanje za naseg gradonacelnika da li se on vozi po ns, na sta lice ulice ono je sramota, 10 godina nijedna ulica nije presvucena
""Kada sanjate i ciljeve postavljate visoko, kada radite vredno i marljivo, onda se i snovi ostvaruju".
Ja sanjam da živim u zemlji u kojoj nije moguće potpuno zatvoriti najprometniju prugu u zemlji na više od 3 godine jer je neka budaletina tako odlučila.
Ili npr. u zemlji u kojoj nećemo plaćati i šetati okolo čoveka koji je vodio rat protiv naše zemlje.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Vučić na promo vožnji brzog voza do Petrovaradina - "Kada radite vredno i marljivo..."
Autor: 021.rs
Novi Sad
•17.02.2022.
•12:53
Komentari 51
pawlle
Kako
jkk
Gasha
Šefik
nsss
TBL
Završio si svoje.
vladaNS
Hastali Šejtan
to je naša meta
izgraditi prugu
još ovoga ljeta
Da, da, omladina gradila prugu, krampom i lopatom, bez pare i dinara. I bile naše pruge i naši vozovi, a ne kao sad sve tuđe, samo dugovi naši!
Saša
albino
mbns
Ja sam Radov
Dag
Šreder, kratka si pameti ludih Srba a, ne tako davno beše 99' na primer.
696
Lee Kana
Samo pitam
Czar Dule
Pavle
Inače bi skoknuo do NS, 200 na sat to je par minuta više.
Stohadin
Pitam za plave jer su sad otvorili karte i zvanično koja su ispostava i koja stranka.
Liman 3
Gogi
Ex faca
Voja
Rade
1-va lekcija, 1-vi cas kada je Stane Dolanc i nacelnik treceg odeljenja DB-a za unutrasnje neprijatelje Misa Vilotic (krajem 80ih) naucio SRS koju je stvorio DB, Seselja a kasnije i ovog demagoga je da LAZU i MANIPULISU. To javno laganje i manipulisanje im je oduvek bio osnovni zadatak. E sad sto ovaj glup narod naseda na te lazi do dana danasnjeg to je vec patologija ovog naroda.
Istina
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
Kada je 22. novembra počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
Idemo nova tura besomučnog laganja!
https://www.istinomer.rs/analize/cekajuci-brzi-voz-do-novog-sada-docekali-jos-jednu-novu-godinu/
NitkoV
Pitanje je samo DOKLE ćemo mi da trpimo ovo iživljavanje???
Zebra
Zla...
Tako kako je On putovao od BG do Petrovaradina, tako je lako!
ožvalavljenje
Ne mo'š
Ali dobro, bitno je da postoji mogućnost da čovek bezbedno putuje. A sad, kod sto ljudi, sto ukusa i mišljenja ima i to je u redu.
Skoro kao ekspert
1. "Leteći Beograđanin"
Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
https://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci-beogradjanin-01-101-pre-80-godina-je-postavio-rekord-srpskih-pruga-od-146-kmh/8kjc0j5
A onda da se u najkraćem podsetimo priče i najava ovog režima:
2. "Sve o pruzi koja će nas voziti 200 km/h, samo 25 minuta do Novog Sada."
Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
PLUS:
3. BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije.
Jovica
Ivan Gavrilović
Da li kod naprednjaka postoje normalni ljudi koji će se zapitati zašto do Petrovaradina a ne do Novog Sada?
Da li će se iko setiti svih prethodnih rokova?
Majku mu, pa ovaj će mi ogaditi voz za Bgd i pre nego što proradi!
DjakoN
Del boy
kamioni avioni
A koliko kilometara? 30km? 35km?
Joja
Чортановци
Bojan
A gde sam to ja?
O čemu pričaš ti?
Ili nasumično izbacuješ rečenice bez ikakvog smisla... gari...
Sale
Dobrila
Rade
Tako ti je to
Bivsi
ajd
Poštenjačina
Tjax
Dole diktator!
Bojan
Ja sanjam da živim u zemlji u kojoj nije moguće potpuno zatvoriti najprometniju prugu u zemlji na više od 3 godine jer je neka budaletina tako odlučila.
Ili npr. u zemlji u kojoj nećemo plaćati i šetati okolo čoveka koji je vodio rat protiv naše zemlje.
Bojan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H